Email : irdeena4u@yahoo.com.my
Tel : 016-7017134

Sila klik http://erithunlimited.blogspot.com untuk ke halaman utama.

December 31, 2009

Nostalgia: 5 Orkid


Gambar ini dipetik daripada galeri Facebook bekas rakan sekelas aku semasa kami darjah 5 Orkid dan apabila melihat sahaja gambar ini terus kenangan aku dipimpin pergi terbang ke awangan dan turun menjunam terus kawasan sebuah bukit seterusnya berpijak di area-area yang dikelilingi hutan dan rumah2 kayu di mana tempat sekolah rendah terletak tapi sekarang hutan dah ditebang dan di buat perumahan batu hingga nama sekolah aku juga berubah!..

Fuhh..gila panjang ayat ini bukan?..hahahaha..mau semput nafas!.

Semua gara-gara Facebook yang menjadi kegilaan ramai dan aku tidak ketinggalan untuk sama sama menjadi gila seperti mereka. Kerana facebook aku dapat contact balik kawan2 lame di SK Perumahan SEDC..skrang da tuka nama SK Taman Kenanga..haha

Thanks huda yg add aku dan yati yg placing gambo ni kat FB..korang memang rokk!

No comments:

Related Posts with Thumbnails