Email : irdeena4u@yahoo.com.my
Tel : 016-7017134

Sila klik http://erithunlimited.blogspot.com untuk ke halaman utama.

August 22, 2010

ZAMAN MATRIKULASI

Al Sahibul Hikayat...tahun 1999..


Semua gara-gara Facebook yang menjadi kegilaan ramai..1st aku tempek gambar geng2 zaman matrik di facebook..kami buat pakatan tag semua rakan tak kira lelaki dan pompuan..yg takde dalam gambar pon terima azabnya (mesti hati panas bila gambar takde, ditag pula..haha)Tujuan kami nak reunion semula member2 lama

sekarang musim rakan2 matrik aku menganas di facebook..mungkin dah lame tak berjumpe..hari2 member2 matrik aku tempek gambar..hehe dan aku tidak ketinggalan untuk sama sama menjadi gila seperti mereka...aku belek2 album tengok mana2 gambar baek yg bley di kongsi..dulu satu kamera cuci ramai2..haha

tp satu gambar yg aku jumpe..rasa tak semua member ada..kad raya zaman tu..taun 1420H!!! walaupun raya lambat lagi utk aku gantung kad raya.....barang baek jangan tunggu lama utk upload. masih baek walaupun da berusia 13 tahun!!.hehe



Kerana facebook aku dapat contact balik kawan2 lame semasa di Matrik dan dapat ucapkan Selamat Hari Raya dan mohon maaf pada semua..yerghh!

3 comments:

Kicap Botol said...

memang syok imbau kenangan lama..ni kolej Shahputa Pahang yang selalu masuk paper ke?

erithunlimited said...

betul..Shahputra yg popular tu..

Unknown said...

mmmmmm bagus lah bebudak matrix first batch,,,nie masih ingat kawan2,,, smua nya pun dah ada kerjaya yg bagus2....syukur.

Related Posts with Thumbnails