Email : irdeena4u@yahoo.com.my
Tel : 016-7017134

Sila klik http://erithunlimited.blogspot.com untuk ke halaman utama.

January 2, 2010

Selamat Tahun Baru


1-1-2010~Malam tadi aku pegi Bazar JB..bukan aku meniaga CD cetak rompak kat situ..tolong kawan jual seluar Levi's Siam pun bukan..tp aku pergi bersama geng MyPS atas jemputan Persatuan Perniaga Bazar JB sempena Majlis Ulangtahun Pertama Bazar JB..
**********
Organizer srh datang awl..sbb parking sane terhad..da tu diorg jemput kelab Advanti dan Kelab Scrambler Johor..Lepas maghrib aku siap n gerak ke tempat berkumpul di dataran..sampai dataran dah ade 7 biji..semua kete kilat2..kete aku pulak dah main hujan tak mandi..paling kotor..haha lantaklah..tungu punya tunggu sampai 13 biji..yg lambat tinggal..hehe
Masa OTW konvoi ke Bazar aku roger bro Azmi yg jemput geng MyPS supaya stanby tempat..sampai Bazar terus Anggota Rela da bagi arah utk parking betul2 parking depan pintu masuk yg ngam2 utk beberapa biji kete je..GILEEE!

sampai zamri82 ngan apizmuar terus gantung banner ..baik punye promo

masa bergambar bersama peminat..huhu

sempat gak tayang n jual baju..:)
melayan pengunjung bazar yg nak join club :D

dato' bandar(bukan nama sebenar) melawat sesi autoshok sendree..

harok dalam kete

sebelum balik pekene teh tariks dulu..

dari Bazar singgah Danga hanya untuk bergambar lagi..kemarukk:D


tapi yang pasti birthday Bazar JB semalam aku tak dapat makan kek pong..! huhu

Padahal King Faisal da standby baik cigarette lighter yg besar gabak...KECEWAAAANYA

apepun thanks kepada Persatuan Perniaga Bazar JB yg sudi menjemput MyPS untuk memeriahkan Majlis semalam..

1 comment:

z_h procc said...

tahniah cikgu,makin meriah dan berkembang geng MyPS sekarang

Related Posts with Thumbnails