Email : irdeena4u@yahoo.com.my
Tel : 016-7017134

Sila klik http://erithunlimited.blogspot.com untuk ke halaman utama.

January 5, 2010

Dugaan

Skelas 4 Damai..
subjek: Kajian Tempatan
Tema: Penempatan awal manusia

Sebelum aku meneruskan sesi pembelajaran, aku mulakan sesi induksi yang amat mudah..
aku minta pelajar lengkapkan sajak yang aku tulis di papan putih..
Bila petang menjelang
Burung terbang ke_____________,
Ayam pulang ke____________,
Lembu kembali ke _________________,


Suara kelas bersemangat menjawab soalan tahap kacang ni tp..
aku mendengar satu suara yg agak sumbang menjawab..burung terbang ke jamban, ayam pulang ke jamban, lembu kembali ke jamban..

Lawak Banjir!!

Telinga aku panas..

Haruskah telinga budak tu yg menjadi merah..

Kampung terbakar nampak asap, hati terbakar siapa yang tahu

Rilekslah Karam..

Moga aku menjadi hamba ALLAH yang sabar.

1 comment:

khai said...

salam..
dapat sy bayangkan jika sy yg hadapinya. but, really lucu..haha

Related Posts with Thumbnails