Email : irdeena4u@yahoo.com.my
Tel : 016-7017134

Sila klik http://erithunlimited.blogspot.com untuk ke halaman utama.

December 30, 2009

Tiada Mood Di Sini

Lepas meeting unit disiplin aku dok lepak ngn sicekguEpul, sicekguRacid ngan sicekguAsyuk yg asyik ngadap laptop..takde mood aku nak kemas fail2 bdk yg tak tersusun..rupanya diorang tgh bluetooth lagu cari jodoh kumpulan Wali..kelakar juga diorang ni..
"sedap lagu ni, anak aku siap boleh hafal~" sicekguRacid menekan keyboard laptop pap! pap! pap! bunyi dia
"Lirik die kelako, dr musim durian sampai musim rambutan pun boleh jadi lagu~"sicekguasyuk cuba mengulas pasal lagu..jarang benor die tunjuk minat yg mcm tu.
" Ko pegi mana kedai memang diorang layan lagu ni" SicekguEpul sound die punya pandangan sambil peluk beg kat badan..tu trademark die yang org lain takle tiru..

Dalam kete aku try layan..tp aku try layan lagu lain.Dua tiga hari ni, aku banyak layan kepala dengar lagu ni. Cuba cari hidayah kasi jadi mukminin sket.
Baru je kedatanagan Maal Hijrah.
Moga2 aku tak lupa azam tahun baru.
korang pun~

Cepat ucap Astaghfirullahal'azim~

No comments:

Related Posts with Thumbnails